Sobota

26 marca, 2012 by Blazlov
Kategoria: Luźne

Miał to być szybki wypad, najwyżej 6scio godzinny na zwykłą wymianę oleju, ustawienie luzu na klawiszach, zmianę błotników oraz na przeczyszczenie gaźników.

Więc tak udało się zmienić błotniki, przeczyścić jeden gaźnik, ustawić luz na klawiszach oraz zmienić olej, całość zajęła mi 16h ;/ Plus 10 godzin czasu Rafa, bez którego całość zajęła by mi pewnie więcej czasu. Przy okazji tych wszystkich powyższych czynności, udało się wygrzebać resztki spinek klawiatur, oraz podkładek sprężynujących tych że klawiatur z dna miski olejowej, wymienić cieknące osłony popychaczy na dwu częściowe popychacze, wymienić krzywe laski popychaczy oraz zmienić wałki klawiatur na skręcane, po które wcześniej musiałem pofatygować się do Sadowej – dobrze że były, ale patrząc na pokaźny składzik części do silników, nie ma co się dziwić :)

fura po zmianie błotników na metalowe wygląda co najmniej ciekawie :) błotniki są spoko, gruba warstwa szpachli niestety mi popękała na jednym błotniku, ale ma to związek z faktem upuszczenia takowego. Farba czarna to zwykły matowy sprej :)

 

2 komentarze »

Odpowiedz

Musisz być zalogowany by móc pisac komentarze.

  • Kategorie