VW 258A, VW 270A, VW 298, VW 299, VW 328C, VW 328D

13 sierpnia, 2016 by RaF
Kategoria: VW Spezialwerkzeug

Rozwiertak tulei mosiężnych pod sworzeń pionowy zwrotnicy zawieszenia starego typu. Tuleja na zdjęciu to prowadnica.

0-1-VW-224

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

VW 258a. Przyrząd – wzorzec do zwrotnic z zawieszenia starego typu. Po przyłożeniu zwrotnicy do wzorca ramię od drążków kierowniczych ma wypaść równolegle pod ramieniem przyrządu. Otwór na końcówkę drążka ma być w osi otworu w przyrządzie. Podobne narzędzie już tu kiedyś opisywałem tj. VW 258h LINK

1-1-VW-258-a

1-2 VW 258 a

VW 270 – Przyrząd do sprawdzenia pochylenia zwrotnicy. Pomaga określić ile podkładek należy umieścić pod sworzniami poziomymi w zawieszeniu starego typu.

2-1-VW-270-a

2-2 VW 270 a

VW 298. Pierścień, który używa się wraz z przyrządem VW 297 na który poluję. Ale wracając do pierścienia. Pierścień ma dokładnie 2,8mm tyle ile minimalna grubość podkładki pod mechanizm różnicowy. Za pomocą przyrządu VW 297 mierzy się luz poprzeczny mechanizmu różnicowego z czego 2,8mm jest podkładką minimalną. Maksymalna gr. podkładki to 3,9mm. Podkładki mają skok co 0,1mm.

3-1-VW-298

3-2 VW 298

VW 299 Przyrząd do pomiaru grubości podkładki pomiędzy koła zębate 3 i 4 biegu.

4-1-VW-299

4-2 VW 299

VW 328 c +d. Pierwszy przyrząd tj. 328 c służy do pomiaru wysuwu popychacza pompy paliwa, z kolei VW 328 d służy do wstępnego naprężenia membrany pompy paliwa podczas jej składania. Obydwa przyrządy są do pomp paliwa montowanych pionowo na bloku silnika.

5-1-VW-328-c-i-d

5-2a - VW 328 c i d

5-3a VW 328 c i d

5-4a VW 328 c i d

brak komentarzy »

Odpowiedz

Musisz być zalogowany by móc pisac komentarze.

  • Kategorie