JFURX4
21 marca, 2017 by RaF
Kategoria: t2b '73, Techniczne
Aparat zapłonowy do wczesnych wtryskowców o oznaczeniu:
JFURX4, oznaczenie wg. Bosch-a: 0 231 163 011, oznaczenie wg. VW 022 905 205H.
Dokładnie ten typ występował w:
VW (VOLKSWAGEN) 411 1.7 E [4] 59KW/ 80PS 1.7l 05.1970 – 07.1971
VW (VOLKSWAGEN) 411 1.7 E [4] 59KW/ 80PS 1.7l 08.1971 – 07.1972
VW (VOLKSWAGEN) 412 1.7 E [4] 59KW/ 80PS 1.7l 09.1972 – 08.1973
Części zamienne wg. Bosch-a:
1 237 330 204 – Kondensator
1 234 332 215 – Palec rozdzielacza
1 235 522 056 – Kopułka
1 237 121 407 – Puszka pociśnienia
1 237 013 130 – Styki
1 230 090 000 – Czujnik impulsów
Na poniższym zdjęciu widzimy rozebrany na części pierwsze aparat.
Zaczynamy składanie. Na zdjęciu wałek aparatu:
Montujemy dwie podkładki:
i przeciwwagi.
Zakładamy górny wałek:
i sprężynkami blokujemy przeciwwagi.
Z drugiej strony montujemy podkładki. Pomiędzy dwie stalowe montujemy podkładkę z tworzywa.
Tutaj widzimy goły korpus aparatu:
I mocujemy luźno filcyk, który będzie czyścił wałek:
Wsadzamy wałek i dopiero wtedy dokręcamy w właściwej pozycji filcowy element.
Przez okienko w korpusie widzimy wałek, który otwiera styki czytnika impulsów:
Widok od góry z zamontowanym wałkiem i element z filcem:
Czytnik impulsów. Działa dokładnie tak samo jak styki aparatu zapłonowego.
Montujemy czujnik impulsów:
Składamy płytkę aparatu i…
i przykręcamy blaszkę z kulką. Blaszka powinna prężyć na tyle aby zapewnić swobodne przekręcanie płytki.
Montujemy płytkę w aparacie:
Montujemy zapinki kopułki:
Mocujemy kondensator:
i puszkę podciśnienia:
Widok od strony czujnika:
Widok od strony kondensatora:
Widok z góry:
Na koniec montujemy podkładkę i pierścień segera wewnątrz wałka
I zatykamy wnętrze wałka elementem z filcu:
Montujemy napęd aparatu:
i sprężynę:
Właściwie gotowe:
Jeszcze palec
i kopułka:
Gotowe.
Koniec.
Odpowiedz
Musisz być zalogowany by móc pisac komentarze.