Graty różne
18 stycznia, 2015 by RaF
Kategoria: 1966 Pokraka, 1973 Pierdziawa, Brezel, Orginal Ersatzteile
Kolejna porcja gratów najrozmaitszych. Z różnych i do różnych roczników garbów. Bardziej i mniej potrzebnych :)
Kolejny zestaw eksploatacyjny – naprawczy pompy paliwa. W związku z tym że element ten pojawia się ponownie na blogu napiszę coś więcej. Pompa rozbieralna do której jest dedykowany ten zestaw pojawiła się w garbach od sierpnia 1970 roku, w marcu 72 pompa paliwa została zamieniona na inną ale również rozbieralną. Czy w roku 73 czy 74 pompa została zmieniona na nierozbieralną tego już niestety nie wiem.
Kolejne znalezisko. Śruby z łbem zrywanym do kolumny kierowniczej, dwóch długości 56 i 36mm stosowane do sierpnia 67 roku. Krótsza o numerze 111 905 881, dłuższa 111 905 881 D. Stosowane do kolumny z stacyjką i blokadą kierownicy.
Uszczelka , choć raczej nazwać to to trzeba osłoną kranika rezerwy. Numer części 111 209 095 stosowany do kraników o numerze 111 209 021 D oraz 111 209 021 E.
Element odpowietrzania? do pokrywki zbiornika płynu hamulcowego w brecelku. Zbiornik na płyn hamulcowy mocowany był bezpośrednio do pompy hamulcowej tak żeby łatwiej się płyn uzupełniało :)
Komplet styków do aparatu Garbe-Lehmeyer o którym pisałem m.in. tutaj. Cuda się zdarzają czasem.
Nos-owa klamka. Niestety bez przycisku. Wersja powiedzmy pierwsza wykonana jako odlew z ZnAl-u w wersji chromowanej. Klamki do standarda były… polakierowane.
Filtry paliwa do kranika rezerwy. W pudełku jest 15 sztuk. Filterek stosowany do numeru podwozia 1-929 745. Swoją drogą bardzo stary wzór pudełka i etykiety.
Z tego znaleziska bardzo się cieszę. Nie potrzebuję ani szkieł ani podstaw, nawet odbłyśniki nie są mi potrzebne choć wszytskie te elementy są całkiem niezłe. Interesowała mnie w tych lampach tylko i wyłącznie guma pomiędzy kloszem a podstawą. Element występujący tylko w standardach. Normalnie jest tutaj chromowana ramka pod którą jest gumowa uszczelka. W standardach żeby było taniej dawali ordynarną czarną gumę. W Pierdziawie jedna z takich gum ledwo się trzyma więc mamy „nową” używkę do podmienienia i kolejną na zapas.
Przy okazji podstawy tych lamp są w bardzo dobrym stanie, tylko że na bardzo ładny jasno niebieski (marina blue?) lakier położona została warstwa czarnego matu. Na tym zdjęciu widać gumę pod klosz.
Odpowiedz
Musisz być zalogowany by móc pisac komentarze.