3 – Getriebe – cz.1

30 grudnia, 2017 by RaF
Kategoria: Orginal Ersatzteile

Dzisiejszy wpis sponsoruje cyfra 3.

Jakiś czas temu trochę gratów do skrzyni biegów mi wpadło, pisałem o tym np: TUTAJ. Tym razem jest ich jednak więcej. Części z likwidowanego warsztatu gdzieś w DE. Niestety więcej garbowych gratów już nie było. Fajne jest to że do większości części były dodane karteczki – tagi do wkładania w szyny regałów na części ale o tym kiedy indziej.

 

Zaczniemy od skrzyń dzielonych…

 

01 – 111 301 207 – Tuleja noska skrzyni biegów. Po wprasowaniu w nosek, tuleje należy rozwiercić. W każdym nosku są dwie takie tulejki, później pierwsza tuleja otrzymała simmering.

02 – 111 301 219 – Uszczelka 0,2mm noska skrzyni biegów dla modeli standard tj 111, 112, 115 i 116.

03 – 113 301 219 – Uszczelka 0,2mm noska skrzyni biegów dla modeli 113, 114, 117, 118, 141-152.

04 – 113 301 239 – Podkładka – uszczelka papierowa gr. 0,3mm pod noskiem skrzyni przy łożysku stosowana dla modeli 113, 114, 117, 118, 141-152.

05 – 211 301 299 – Podkładka stalowa pod poduszką skrzyni biegów stosowana w garbusach do numeru podwozia 1-397022.

 

Przechodzimy do wnętrza skrzyń dzielonych…

 

06 – 111 307 121 – Zabezpieczenie „C” stosowane w wszystkich garbusach do nr. podwozia 1-397022, a od numeru podwozia 1-397023 do 115 247 528 tylko w standardach tj. 111, 112, 115 i 116.

07 – 111 307 219 – Łożysko stosowane w wszystkich garbusach do nr. podwozia 1-397022, a od numeru podwozia 1-397023 do 115 247 528 tylko w standardach tj. 111, 112, 115 i 116.

08 – 113 309 123 A – Łożysko stosowane w wszystkich garbusach do nr. podwozia 1-397022, a od numeru podwozia 1-397023 do 115 247 528 tylko w standardach tj. 111, 112, 115 i 116.

 

Skrzynia dzielona, zsynchronizowana…

 

08 – 113 309 123 A – Tutaj pojawia się to samo łożysko o którym pisałem wcześniej ale stosowane już do numeru podwozia 3 192 506.

09 – 113 309 125 – Łożysko stosowane od nr. podwozia: 1-726006 do 3 192 506.

10 – 113 309 151 A – Zabezpieczenie wałków o numerze 113 309 101 A/B/C.

11 – 113 309 231 – Podkładka stosowana wraz 113 517 141 B czyli z mechanizmem różnicowym o przełożeniu 7:31 do numeru podwozia 1 726 005.

12 – 113 309 381 – Zabezpieczenie wałka od numeru podwozia 1 – 397 023 do 3 192 506.

13 – 113 309 381 A – Jak wyżej do numeru podwozia 117 812 291.

14 – 113 309 233 A – Synchronizator 2 biegu od numeru podwozia 1 – 397 023 do 3 192 506.

15 – 113 309 257 – Pierścień synchronizatora 2 biegu od numeru podwozia 1 – 397 023 do 3 192 506.

16 – 113 309 551 – Widełki 1 i 2 biegu stosowane od numeru podwozia 1 – 397 023 do 3 192 506.

17 – 113 309 561 – Widełki 3 i 4 biegu stosowane od numeru podwozia 1 – 397 023 do 3 192 506.

 

C.D. TUTAJ.

brak komentarzy »

Odpowiedz

Musisz być zalogowany by móc pisac komentarze.

  • Kategorie